tisdag 30 juni 2009

Svensk sommar

Nu är jag, S, tillbaka från västkusten! Jag har tyvärr ingen snygg semesterbild att lägga upp, men den som väntar på något gott.... får vänta tills jag varit i Båstad. Även jag har badat och solat i mängder. Jag är beredd att hålla med alla de där som snackar om hur bra Sverige är på sommaren (ja förutom när det regnar då). Det är faktiskt helt underbart! Vid långvariga högtryck kommer det dock alltid några glädjeförstörare och säger något i stil med att "vi skulle behöva lite regn nu.... torkan.. tänk på bönderna..." o.s.v. Äh! Jag vill ha sol. Hela tiden. Så det så.

För övrigt tycker jag att L har skött sig bra under min frånvaro och jag är imponerad över bilden.

Nästa ämne: Glassar eller Michael Jackson - valet är ditt, L!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar