torsdag 18 juni 2009

Bloggar

Det finns många bloggar. Extremt många bloggar. Man skulle kunna blogga om bloggar (vilket jag i och för sig gör just nu) och ge lite tips på bra sådana för de är ju inte alltid så lätta att hitta. Det är ju nu jag borde ge några sådana tips, men sanningen att säga så har jag ingen jättekoll. Jag skulle kunna säga Kenza, Kling, Blondinbella, Spiderchick och alla andra som ligger överst på listorna, men det är ju inte så roligt. Så! Jag har letat runt lite och syrrans granne, susolsson och lunkiochsika är rätt kul.



Jag tycker att det är fascinerande hur många som bloggar. Enligt en undersökning på Aftonbladet så bloggar en tredjedel av Sveriges befolkning! Det är sjukt många. Alltså, måste man skriva om något jäkligt intressant för att stå ut i mängden. Det kommer mer om hur helgfilosofen ska klara konkurrensen efter marknadsföringsmötet som äger rum på midsommarafton.



Kung på att länka! Det är precis som om jag just lärt mig hur man gör.



Nästa ämne: Rostade mackor och det märkliga faktum att man kan äta hur många som helst utan att bli mätt

1 kommentar:

  1. Nämen!!!

    TACK snälla du!!
    Vad roligt!!!

    Du förtjänar en länk hos mig =)

    //Sus

    SvaraRadera