lördag 6 juni 2009

Om att sjunga "ta mig till havet" kl 24:00 på en camping

Ovanstående har naturligtvis hänt. Jag var naturligtvis delaktig. Detta föregicks av en viss ölkonsumtion. Jag ber alla övriga stugsemestrare om ursäkt å min och S´s vägnar. Det är bara så att ibland faller andan på, man mår helt toppen, det är superfint väder, det är semester och sommar. Då blir man bara så lycklig att man håller på att sprängas, och istället för att skrika ett vårskrik så kan det vara så att det är "ta mig till havet" som kommer ut. Eftersom alternativet är "Total eclipse of my heart" så bör ändå omgivningen se detta som positivt, men det är ändå inte alltid som de gör det. Ja i år kommer Halmstad att slippa skönsången. Istället kommer kanske en liten del av Jönköping att utsättas om två veckor, fast det kan också vara så att dom slipper.
Jag måste ändå säga till er som eventuellt läser detta....
"Ta mig till havet" är en av de allra bästa låtarna att skråla till kl 24:00 på en camping. Jag rekomenderar det varmt till er alla.

Nästa ämne: Högskolenostalgi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar