tisdag 2 juni 2009

Om jag fick en önskan uppfylld...

Jodå, jag vet precis vad jag skulle önska mig. Tyvärr är det inte något politiskt korrekt såsom fred på jorden, utan snarare ganska egoistiskt. Det jag önskar mig mest av allt är att jag och mina nära och kära kommer att få vara friska och leva långa lyckliga liv! Så är det. Eftersom jag är hypokondriker både för egen del och för andras så hade jag kunnat slappna av.

Skulle jag få önska mig något lite mer materialistiskt, så blir det en lägenhet i Stockholm; en stuga i Halmstad och obegränsat med pengar - nog sjutton blir man väl liiite lyckligare av detta? Den som påstår något annat vet inte vad man ska köpa. Jag skulle kunna handla hur mycket som helst. Inga problem. Nu ska jag skrapa trisslott.

Nästa ämne: Festlekar

1 kommentar:

  1. Ja!!! Jag behöver tips på festlekar till min stundande 30 års fest.

    SvaraRadera