onsdag 17 juni 2009

Handväskans betydelse för kvinnan!

Ja vad vore man utan handväska? Som skalman utan skal! Som en snigel utan hus! Handväskan är mycket mer än en väska. Mycket mer än en assesoar. Det är en del av en själv, en beskrivning av ens personlighet, en vän och en nödvändighet i tillvaron.
I begynnelsen hade jag en blå ryggsäck. Jag hade den från 2a året i gymnasiet. Jag köpte den för min första lön, och sedan hade jag den genom hela gymnasiet och en bit efteråt också. Vad allt har inte vi varit med om tillsammans. Min ryggsäck och jag. Det är detta förhållande som alltid ska eftersträvas. (aj aj detta börjar låta som en viss dokumentär som gick häromdagen på 5an. bäst jag avslutar det här spåret...)Hrmf... Ja handväskan ja..
Fiffig
Oumbärlig
Innehåller allt man behöver
Vet inte var man skulle göra av alla fiffiga saker som man alltid behöver annars.
Handväskan betyder kort sagt VÄLDIGT MYCKET för kvinnan.

Nästa ämne: Bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar