söndag 14 juni 2009

Campingliv

Tack S! Jag har verkligen jättemycket att säga om campingliv.. Hmm jag har campat en gång i ett tält på en camping i Halmstad. Det var första o enda gången jag befunnit mig på en campingplats. Det finns små poletter som man ska stoppa i duschen. Det kostar pengar att duscha trots att man betalt campingavgift. Det finns folk med pelargonier i kruka o staket på campingar. Det finns Tv-apparater på campingar. Tältare har typ låg status på campingar. Man känner sina grannar på campingar. Detta lärde jag mig på 2 nätter. Inte illa pinkat. Naturligtvis har jag sovit i tält innan, men det har ju inte varit seriöst campingliv utan bara som sovplats typ.
Det kan vara att vårat stugliv i halmstad även det räknas som camping. I så fall tycker jag att camping är OK så länge det går att köpa frukost någonstans. Ja vad ska jag mer säga? Bryr mig egentligen inte så mycket om var jag sover så länge det är varmt och hyfsat mjukt och det finns mycket att titta på runtomkring, men nån genuin campare blir jag aldrig.

Nästa ämne: Barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar