onsdag 10 juni 2009

EU-parlamentsvalet

Tack för den! Vilken tur att jag fick detta ämne; jag är ju så insatt i politiken. Det gick bra för Piratpartiet t.ex, vilket är bra. Det är ju tydligen samma målgrupp som röstar på Piratpartiet och Sverigedemokraterna. Sd förlorade ju därmed röster eftersom många röstade på Piratpartiet istället. Det tackar vi för. Junilistan gick det inte bra för, de har haft sin glansperiod. Tja, och sedan gick det lite upp och ner för de andra. Hoppas de gör någonting vettigt av förtroendet, och sedan har jag inte mer att säga om den saken.

Nu är det snart marknadsföringsmöte för vår blogg. Jag har gjort en dagordning:
- vad vill vi nå mer vår blogg? (ära och berömmelse)
- vilka vill vi nå med vår blogg?
- hur når vi målet?
- datum för uppföljning

Nästa ämne: Mobiltelefonen

3 kommentarer:

  1. Farligt att säga att det är samma målgrupp för Piratpartiet som Sverige demokraterna. Jag vet minst två personer som skulle bli mycket upprörda över den generaliseringen!!!

    SvaraRadera
  2. Ja kanske, men jag skyller på de där människorna på valvakan som sa det.. =)/S.

    SvaraRadera
  3. Oj, sa dem det under valvakan?!! Måste genast berätta för en av de två...

    SvaraRadera