torsdag 18 juni 2009

En förutsägelse om årets midsommar

Ja, det klart att jag hinner med ett inlägg till! Jag har ju semester och därmed all tid i världen. Jag hänvisar till tidigare inlägg "Midsommarafton" och "Sommarvädret". Utöver detta så tror jag att det blir en blöt midsommar (på åtminstone två sätt; fylla och regn). Man skulle kunna tänka sig att det blir en något lugnare midsommar än tidigare med tanke på att små barn vistas runt oss detta år, men med tanke på vilka personer som kommer att delta i detta ståhej i morgon så vet man ju aldrig. Jag spår dock följande; det blir:

- en massa mat
- en hel del öl
- många skratt
- lite bråk
- ganska mycket regn

Nästa ämne: Turister - vad lockas de av i Sverige?

2 kommentarer:

  1. Hej, har precis hittat hit men jag tror jag stannar, verkar va en kul liten blogg =)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad trevligt, välkommen!

    SvaraRadera