onsdag 1 juli 2009

Michael Jackson

Välkommen hem S!

Jag måste ju nästan välja Michael Jackson som ämne idag! Mycket märkligt att en sån ikon är död, om än inte helt oväntat. Detta höjer ju bara kultstatusen ännu mer. De flesta stora namnen har ju dött i förtid. Som den konspirationsteoretiker jag är så tror jag inte att han är död, utan jag tror bara han har spridit ut detta för att få mer kultstatus och slippa genomföra sin turné. Kanske har M tröttnat på kändisskapet och vill nu leva sitt liv fritt från reportrar o syrgastält. Kanske sitter han nu i den Svenska skärgården och sörplar på ett litet glas rosé! Och han är sååå lycklig dadadadadada. Nä så tror jag inte att det är. Snarare ett sorgligt liv som fick ett för tidigt slut!

Nä jag vet inte riktigt hur jag ska vinkla detta för att få detta inlägg att passa in i humorkategorin på bloggtoppen. Skit jag skulle valt det andra ämnet... vilket var nu det?

Glassar! Hmmm har inte kollat in nyheterna i år riktigt. Favoriten är dock vaniljstruten med citron i. Den är riktigt smaskig. Annars äter jag mest mjukglass. Gärna med kolasås.

Nästa ämne: Michael Jackson eller glassar! Du får också välja. Jag känner inte riktigt att jag uttömt något av dessa ämnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar