torsdag 2 juli 2009

Allsång på skansen VS Lotta på liseberg

Kan ju börja med att säga att jag inte har sett Lotta på liseberg. Därmed inte sagt att jag inte har en åsikt. Åsikter utan underlag är ju som ni alla vet det absolut bästa som finns. Skansen har ju många år på nacken och är etablerad TV underhållning. Lotta är ju å andra sidan (väl?) ganska etablerad i Göteborg. Kan tänkas att de boende i Göteborg väljer Lotta istället. Om Lotta skulle få för sig att köra fyra bugg o en coca-cola och detta kommer till allmän kännedom innan sändning och jag samtidigt har druckit en flaska vin och S råkar finnas i min närhet och hon också har druckit en flaska vin så skulle tom. jag kunna tänka mig att titta på henne. På allsången räcker det däremot att inte Lasse Berghagen, Robert Gustavsson, någon i familjen Wahlgren eller Carola är med så skulle jag kunna tänka mig att titta om jag samtidigt får blogga eller läsa en bok. Alltså vinner Skansen i alla fall hos mig. (Carola kan få vara med om hon gör något uppseendeväckande, jag ångrar mig). Ja även om det inte är jag som ska avgöra så vinner Skansen, vilket är synd eftersom jag tror att Lotta är en mycket bättre allsångsledare än vad Anders är.

Nästa ämne: Bröllop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar