måndag 27 juli 2009

Kungahuset

Alltså, jag gillar ju kungahuset. Jag vet inte vad de har för syfte direkt, men de verkar rätt trevliga. Man skulle ju ha det som Madeleine. Glida runt och "prinsessa" sig, utan att behöva åka omkring på diverse tillställningar och studiebesök med ett påklistrat leende och intresse. Carl-Philip verkar ju för övrigt vara en hyvens kille. Jag läste att han hade gett sin pizza till en barnfamilj i Båstad eftersom deras beställning aldrig kom. Victoria verkar också vara en vettig människa. På en konsert jag var på var det en person som svimmade, och då frågade Victoria efteråt hur det var med honom. Det var väl ändå snyggt gjort?
Kungen verkar vara lite smårolig och Silvia sysslar med välgörenhet.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med detta.

Nästa ämne: Knark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar