onsdag 22 juli 2009

Mer festivalminnen!

Jag måste säga att L:s fina lista över upplevda festivaler var mycket bra, så jag tror jag tar efter konceptet.

Hultsfred 2001:
- var dessvärre inte nykter på denna festival
- såg många band som nogsamt bockades av i festivalhäftet
- duschade en gång faktiskt
- åt slafsiga hamburgare och enormt många baguetter
- umgicks med folk från Tidaholm
- blev bestulen då vårt tält skars upp
- hittade andra människor som sov i vårt tält när vi kom dit

Emmabodafestivalen 2003
- kände mig lite bortkommen bland alla lite svåra indiekids som var där
- drack varm öl
- badade i liten sjö
- duschade på märklig naturcamping
- tog kort på taggtråden som grannar till festivalen satt upp kring sina hus

Törebodafestivalen 2002 (?)
- minns inte mycket härifrån
- såg wilmer x, och rydell & quick var säkert där för de är överallt

Grön konsert Halmstad, kanske 2001?
- min vän vann en Barbie och använde hennes ben som drinkpinne
- såg Infinite mass

Stjärnsommar, Mariestad år? och Klubb Kaliber-festival 2008
- var nog mest i öltältet

Ja, sedan har det varit diverse andra stadsfester och tillställningar som säkert varit trevliga de också, men jag kommer inte ihåg dem.

Nästa ämne: Dieter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar