tisdag 10 november 2009

Ullared!

Ullared som dokusåpa är ju i det närmaste ett genidrag. Skånsk kvinna i tält som handlar för 50 000 kr på två veckor (bara rosa kläder) och gubben som dricker pilsner och grillar. Morgan på lagret som är det mest sorgliga som svensk TV skådat (i konkurans med Anna Anka). Jag börjar nästan gråta när jag ser honom. Peter Wahlbäck som på gamla (urgamla) meriter vill sälja en helt meningslös påse prylar till alla. Utöver detta två galna kvinns från göteborg. Vilka karaktärer. Vilka såpor som görs denna höst. Det värmer en dokusåpafantast. Det finns fantastiska igenkänningsmöjligheter. Själv brukar jag av någon outgrundlig anledning bre på min skånska lite extra när jag kommer till Ullared. OOOhh nu mauste vi köpe en saun haer overall faur det är så jettebilligt (Anna Anka mixad med Tina Nordström ungefär). M sätter sig och dricker kaffe och suckar. Könsstereotyperna frooodas!!! (Känns inte så bra, men vad ska man göra....)

Nästa ämne: Mammas pojkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar