tisdag 10 november 2009

Mammas pojkar

Det här kan man knappast tro är sant, men jag har nog inte sett mer än tio minuter av ett avsnitt "Mammas pojkar". Fast jag fick nog en rätt bra bild av spektaklet ändå. Vad jag förstått är det två (tre?) mammor vars söner ska dejta en hel massa tjejer. Dessa tjejer ska mammorna sedan ha åsikter kring, och naturligtvis har de flesta strippat, varit porrstjärnor eller något liknande som mammorna kan förfära sig och oja sig över. Sedan får alla tjejer varsitt sms och de springer och hämtar varsin mobil i en liten korg när det piper. Vilken programidé! Men hur vet de vilken mobil som är deras?!?! Hur vet de att de får rätt sms så att säga?! L, vet du? Jag vet inte hur jag ska gå vidare om saken inte reds ut.



Nästa ämne: Melodifestivalen 2010 - Dolph Lundgren som programledare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar