tisdag 3 november 2009

Husmorstips

Ursäkta mig min frånvaro från denna eminenta blogg, men jag håller på att flytta. Det är rätt jobbigt som ni alla vet. Har nu hållit på sen i fredags och börjar nu skymta golvet...
Husmorstips har jag inga. Jag har letat på nätet, men hittar bara det gamla vanliga, ättika i vattnet när man tvättar fönsterna och att man ska lägga ett äpple i potatissäcken för att hindra pot. från att gro (eller var det en potatis i äppelsäcken??). "Helenes andliga sida" föreslår att man gör ett kul bowlingspel av gamla petflaskor och ketschupflaskor som man först ska diska (ja det hoppas man ju). Det var ju ändå lite nytänkande över det tycker jag. Jag gillar faktiskt husmorstips. Just nu undrar jag hur man gör för att inte tvätten ska bli så himla elektrisk. Nån somn kan hjälpa mig??

Nästa ämne: Att flytta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar