torsdag 26 november 2009

200-inlägg/ Nyårslöften

Detta är vårt 200e inlägg! Helt otroligt! Tror aldrig jag har hållit på med något projekt så här länge innan. Jag är stolt över oss och jag är stolt över vår blogg. Vid 500 inlägg blir det fest. Detta är ett löfte....
Vilket leder oss vidare till ämnet

Nyårslöften brukar jag avge. Om jag kommer ihåg dem så brukar jag även fullfölja dem. Jag har tillbringar ett år med att inte äta godis. Jag har tränat. Jag har dock nu kommit på det bästa nyårslöftet som jag ger mig själv varje år. Att alltid ha roligare än året före! Det går sådär, för roligt är ju en tolkningsfråga.. Jag får nog ändra mitt nyårslöfte till detta års nyår. Jag återkommer när det närmar sig. (Förresten visst var det nåt mer jag skulle återkomma med??? Undrar vad det var??)

Nästa ämne: Vilken skillnad (tror S) det blir att bli student nu jämfört med förra gången?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar