lördag 21 november 2009

Klassåterträffar

Jaha nu har jag druckit lite vin och då brukar ju blogginläggen verkligen bli geniala...

Jag var på klassåterträff förra sommaren. Japp tio år sedan jag gick ut gymnasiet. Det var ganska trevligt faktiskt. Jag var ju höggravid och såg väl inte ut som jag hade tänkt på en återträff (snygg sexig och uppklädd). Jag jobbade ju åtminstone då och hade att jobb som ju lät rätt bra... så det kunde man ju poängtera. Tyvärr fick jag gå hem vid 23 eftersom mina fötter då hade antagit fantastiska proportioner, men innan dess hann jag med god mat och diskussioner om nu och då. Det mest utmärkande på vår återträff var att typ ingen (med några undantag) jobbade med det vi utbildade oss till på den tiden. Annat intressant var att alla var precis likadana. ALLA var EXAKT likadana. Några hade pendlat lite i vikt, men annars INGEN SKILLNAD. På TIO år....
Herregud! nåt borde man väl utvecklats, men icke... Antagligen är väl jag likadan också kan man tänka. Vet inte om det är positivt eller negativt. Ska tillbringa resten av kvällen med att filosofera om detta...

S jag håller på dig på er spelkväll ikväll! Du klår J lätt!!!! Och vi kommer och hälsar på er i Stockholm så ni inte blir helt ensamma...

Nästa ämne: Sällskapsspel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar