fredag 13 november 2009

Melodifestivalen 2010- Dolph Lundgren som programledare

Jodå. Dolph Lundgren i sällskap med Måns Zelmerlöv och Christine Meltzer. Det blir väl folkligt så det heter duga. Ingen kan väl störa sig på någon av dessa personer, men man måste medge att det är en ganska otippad kombination. Tror dock att det blir bra. Annars är (väl) bidragen inte utsedda ännu... Darin ska ju vara med. Jag döpte en gång en av mina guldfiskar till Darin. Honom tyckte jag mycket om. Guldfisken alltså. Det är allt jag har att säga om Darin. Pernilla Wahlgren ska också vara med kanske och så nåt av hennes klonade barn /syskon säkert. Jag funderade just på hur detta event ska upplevas nästa år. Tänker nog lägga lite mer krut på det än detta året... Vill gärna ha S och R med på ett hörn (och givetvis även H, JP och J. Den sistnämnda är ju som alla vet ett stort fan av melodifestivalen och missar aldrig en deltävling = )
Nä som ni märker har jag inte särskilt mycket att skriva om melodifestivalen och Dolph L än. Jag ber om att få återkomma i denna fråga.
Trevlig helg på er allihopa

Nästa ämne: Du får bara äta en sak resten av livet. Vad väljer du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar