söndag 3 maj 2009

Stand-up komiker

Tycker personligen att detta fenomen börjar bli lite tråkigt. Heeej jag heter X och jag är kurd/homosexuell/kvinna/handikappad/annan subgrupp.... Jag har tänkt på en sak.. Hur kommer det sig att....
Sedan sätter de obönhörligen igång, med samma skämt om fördomar som återupprepas i all oändlighet. Okej det är kul ibland, men det känns som man vet vad som komma skall....

Ska själv nu försöka mig på detta a´la bloggstandup

Hej jag heter L och är socionom (AJAJ detta låter som ett AA möte). Har ni tänkt på att vi socionomer har så dålig lön. Den är så dålig att vi myglar oss till socialbidrag istället...
(trumvirvel).

Nä det gick inte bra! Dock värt ett försök om vår blogg inte lönar sig = )

Nästa ämne: Mobila tivolin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar