onsdag 20 maj 2009

Skräckfilmer

Är det något som är riktigt mysigt så är det att när det är höstkväll sätta sig i soffan med en filt, en stor påse godis och en riktigt bra skräckfilm. Oj då nu glömde jag den JÄTTESTORA kudden som man också måste ha framför ögonen så att man inte behöver se något. För det vågar man ju inte. Det räcker helt klart med att se inledningen och sedan höra ljuden. Egentligen ska det ju inte vara höst och inte heller kväll. Bäst är en sommardag och man ska vara utomhus. Helst på ett stort fält så man kan se om någon närmar sig. Bäst är att titta i mobilen för det är en lagom stor bild...
Jag tittar gärna på skräckfilm för jag glömmer att de är så hemska från gång till gång. Skulle se "the fog" häromdagen, men redan när rutorna blåste in på båten var jag tvungen att stänga av. Jag behöver se skräckfilm med andra som är modiga för jag hatar att framstå som en fegis. Då låtsas jag att jag inte blir rädd, och det är jag ganska bra på.

Nästa ämne: Vuxenpoäng

1 kommentar:

  1. Skräckfilm skall ses i all ensamhet och inte i dagsljus... för mesta effekt såklart.
    Jag bara längtar tills det blir mörkt och alla andra sover så slänger på en riktig rysare..

    SvaraRadera