fredag 29 maj 2009

Relationer / Mode

Tja jag skriver ju hellre om mode än om relationer, men jag ska nämna relationer lite snabbt först.

Relationer: Parförhållande går upp och ner. Detta beror på att människor är väldigt individualistiska och inte längre egentligen har behov av någon långvarig partner (som tex. på 1800-talet när man inte orkade att både gräva betor, mjölka korna, slakta grisen osv.) Numera klarar man rätt bra av att både blogga, peta naglarna och borsta tänderna samtidigt. Ändå är det rätt så skönt att ha ett parförhållande, men själva tanken att man klarar sig utan den andra kan få det att svaja ibland. Andra relationer kan vara mer stabila som tex. vänskap, relation till tex. syskon, föräldrar, barn och liknande.

Mode: Ja jag kan ju absolut inget om mode, och intresset är också lite sviktande, men i sommar tror jag att följande gäller:

-Marint absolut
-Tunika med tights eh jag menar leggings hänger också kvar. Jag väntar dock på USA-sockans återkomst. Tror den kommer till hösten...
- Stora mönster
- Starka färger
- Mönstrade shorts
- T-tröjan återvänder på tjejsidan

Detta är en högst kvalificerad gissning.

Och....ABSOLUT ett marknadsföringsmöte måste till!!!!!!

Nästa ämne: Utelivet i Jönköping

1 kommentar:

  1. Men du, L, USA -sockan är väl redan här, det är bara det att man inte kavlat ner den vid ankeln utan drar upp den till knäna.

    SvaraRadera