onsdag 27 maj 2009

Mode!

För att locka läsare ska vi antagligen skriva om mode, så nu ska jag göra det ( i alla fall den här gången). Jag har blivit påverkad av modehetsen! I alla fall till den grad att jag sitter och läser hela tidningar om det. Sedan är det i och för sig ytterligare ett steg att gå och börja bära plaggen, men med risk för att låta klyschig - lite inspiration är inte fel. Detta gillar jag i vår:
- randigt alltid, marint ju!
- klänningar!
- orangt är fint...
- chinos, måste införskaffas
- remsandaler av olika slag

L: vad gillar du?


Nu L, ser vi till att sprida ordet om vår blogg till ALLA! Reklam reklam reklam, länk länk länk. Jag tror vi får boka in ett marknadsföringsmöte snart så det blir ordning på det här.

Nästa ämne: Relationer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar