torsdag 8 oktober 2009

Värsta jobbet man kan tänka sig!

Jag är frestad att skriva om jobbet som både jag och S innehar, men jag antar att det inte är det värsta man kan tänka sig...

Jag fick denna på mobilen för en evighet sedan:

När ditt jobb känns tungt och tråkigtoch du är på gränsen till depressin och inget går som det ska på jobbet, gör då detta:
När du åker från jobbet, stanna på ett apotek och köp en stjärttermometer av märket "Johnsson & Johnsson". Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen. Där kommer du att finna meningen.. Varje termometer har testats personligen i vår fabrik.
Blunda och upprepa med hög röst 5 ggr. Jag är glad att jag inte jobbar på avdelningen för kvalitetskontroll på Johnsson & Johnsson. Kom ihåg! Det finns alltid ett jobb som är värre än ditt.....

Nästa ämne: Bästa att göra när det regnar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar