fredag 30 oktober 2009

Hypen kring ICA-Jerry

Ja när jag såg första reklamen med ICA-Jerry så trodde jag faktiskt att det skulle bli en större hype än vad det blev. Jag tycker det är bra att handikappade får synas i TV och gärna i alla samanhang. Finns det några människor som är intressanta och vågar vara sig själva så är det just denna grupp. Men folk tenderar att bli lite nervösa av handikappade, typ vågar vi skratta nu eller hehe... Tror detta hjälper till att avdramatisera, och det är väl inte konstigt att det blir en hype när ovanliga människor äntrar scenerna. Däremot är det bra och på tiden.

Men S du är väl visst rolig. Nästa gång jag ser dig onykter ska du få dra en rolig historia för mig, så börja öva nu!! (Alternativet är att du övertalar R att sjunga körsbärslåten)

Nästa ämne: Halloween och bästa skräckfilm genom tiderna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar