torsdag 8 oktober 2009

Bäst att göra när det regnar

Ja vad ska jag säga; någonting klyschigt med filt, en stor kopp te och en god bok? Jag hatar te, men läser gärna. Nä, när det regnar ska man i och för sig ligga under en filt, ha film-maraton (gärna skräcktema) och röka/dricka kaffe på balkongen och blicka ut på eländet. Man kan även hitta på något pyssligt som scrap-booking eller göra höstdekorationer. Som om nu det skulle hända. Man ska under inga omständigheter gå ut. Det där med mysiga promenader under ett paraply är nog ingenting för mig.
Just nu regnar det ute, så att blogga och spela "Bejeweled blitz" på Facebook får bli min aktivitet. Jag är beroende av detta spel. Vilket ledsamt inlägg.

L, du får googla nedanstående, om du inte redan hunnit läsa om det...

Nästa ämne: Chako Paul City - den lesbiska staden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar