torsdag 22 oktober 2009

Udda fetischer

Definitionen för fetisc är enligt den mest pålitliga källan i världen (Wikipedia) sexuell upphetsning inför föremål, som normalt inte uppfattas som sexuellt upphetsande.
Det gick ju en ganska intressant dokumentär förra året på TV om kvinnan som var kär i eiffeltornet. Även berlinmuren togs upp och också staket och pariserhjul. Detta måste ju vara de mest märkliga fetischerna som finns. Men jag ser inte staket på samma sätt längre sen jag såg den "dokumentären".

När jag sökte på nätet hittade jag egentligen bara en fetisch som jag inte hört om tidigare. Jag höll på att kräkas när jag hörde det.

Det finns tydligen de som tänder på flensost (obs har ej varit inne själv eftersom jag är lättäcklad...)
http://www.vulgar.ca/avs/AdultPort/dirty_dick.htm

Nästa ämne: Underliga djur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar