tisdag 13 oktober 2009

Tankar kring en roadtrip

Nu när både jag o S har fått körkort och jag tom. har vågat mig på att köra själv (även om S har rätt. Det är livsfarligt!) Känns det som att det är dags för en liten roadtrip. Jag ser mig och S framför mig i en liten öppen bil med varsin sån där sjal om huvudet. Detta blir nog inte riktigt sanningen utan snarare typ Saab och inte öppen. Vi far fram i ett öppet landskap med öken och vid kanten står Brad Pitt och liftar. Detta är inte heller sant snarare granskog alt fält och liftaren är nån bonne. Vi upplever massa äventyr (antikauktion? Loppis? Fika) och återvänder hem till våra gråtande sambosar som tror vi övergivit dem.. eh nää de satt visst o pratade om typ bilar eller nåt annat trist och märkte inte ens att vi var borta.

Så här ska det naturligtvis inte bli utan....

Nästa ämne: Roadtrip!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar