måndag 17 augusti 2009

Roliga historier

Shit. Jag är usel på roliga historier. Så usel att jag inte kan komma på en enda. Why L, why? Okej, nu kör vi:

"Flera människor hade ringt till polisen i den lilla staden. Det handlade om kvalificerat djurplågeri. En polisbil körde i ilfart med påslagna sirener till stora torget där brottet pågick för fullt. Väl där kunde konstaplarna konstatera att där stod en blind man med sin ledarhund. Mannen hade lyft upp sin hund i selen och svingade honom runt sig.- Människa, vad sysslar du med? ropade en av poliserna.- Inget speciellt, svarade den blinde, jag ser mig bara omkring. "

Och en klassiker:

"Det var tre killar som var ute i skogen och tältade. En morgon när de vaknade sa den ena killen: - Jag drömde en så jädra go dröm i natt, jag drömde att en skitsnygg brud runkade av mig helvilt. - Konstigt, sa den andra killen, jag drömde exakt samma sak. Då sa killen som hade legat i mitten: - Det drömde inte jag, jag drömda att jag var ute och åkte vasaloppet!!!"

Nästa ämne: Roliga citat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar