tisdag 18 augusti 2009

Roliga citat

Ja jag kunde inga så jag sökte o fann! Föresten var din första roliga historia faktiskt riktigt rolig! Har inte hört den innan!

Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.

Källa: Bert Karlsson om Bosse Ringholm, skolkamraten från Skövde

Jag äger tio par gymnastikskor, ett par för varje veckodag.

Källa: Samantha Fox, utvikningsflicka och popartist

Jag kände att jag inte haft så bra skjut på flera år.

Källa: Magdalena Forsberg

Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.

Källa: Britney Spears

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Källa: Margaret Mead

Jag dör hellre än sjunger "Satisfaction" när jag är fyrtiofem.

Källa: Mick Jagger

Nästa ämne: Syskon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar