tisdag 11 augusti 2009

En okänd person sätter sig bredvid dig på bussen fast det finns många lediga platser!

Jaha! Detta har jag faktiskt testat, fast från andra hållet om ni förstår vad jag menar. Det är faktiskt spännande och facinerande att se den andra personens reaktioner. Då var jag ju ändå en rätt liten tjej som inte kan utgöra något som helst hot. Snarare utsatte jag mig för en risk när jag satte mig. Man kan faktiskt känna lukten av obekvämhet som strålar ut från den som blir utsatt för detta. Jag kan rekomendera alla att göra det. Man känner sig inte själv direkt bekväm heller utan drabbas av krypande känsla att man gör något rent brottsligt. Kanske bör man vara aningen berusad när man försöker sig på detta.
Det roliga med detta är att det i många länder anses oartigt att inte sätta sig bredvid om någon sitter ensam. Snacka om upplagt för kulturkrock.

Nästa ämne: Ullared

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar