tisdag 29 september 2009

Hösttankar

Så var det höst igen och dags att tänka djupa tankar, tända ljus, mysa framför TVn eller med bok. Nystart för aktiviteter, dags att ta sig ur föräldraledighetslunken och skaffa ett jobb. Hösten är en tid för eftertanke och framtidsplanering. Just denna höst känner jag att jag blir vuxen. Nu har jag både körkort och snart radhus. Nu är det verkligen kört, och jag känner inte någon som helst panik inför detta. Snart trillar löven och mörkret sänker sig över Sverige. Bäst att göra det bästa av situationen och planera in så många händelser som möjligt. Jag börjar med fest på lördag för att grunda för en fantastisk höst och vinter.... Ses då!

Detta blev inget kul inlägg... Jag drar en historia för att lätta upp lite.

Vad sa M´s ena strumpa till den andra?
Sluta sura.... hahaha den har jag hittat på själv om ni trodde nåt annat, vilket jag misstänker att ni inte gör...

Nästa ämne: Dialekter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar