måndag 7 september 2009

Hur uppkörning nr 3 eller är det 4 gick!

Sitter här i min säng med nya bärbara datorn och har drabbats av den dödliga och fruktade svininflunsan. I alla fall tror jag det. Har varit nere för räkning igår kväll och idag. Nu börjar jag känna hur livet så sakta återvänder. Även A har varit sjuk och M håller nu på att gå ner för räkning. Det var väl helt lysande med en personförteckning. Nu tänker jag hänvisa till den alltid. Vi borde nästan ha den liggande vid sidan av bloggen på nåt sätt. Du som är född i dataåldern kan väl fixa det... = ). Ja eftersom jag har ganska tråkigt så fick jag ju dra ut lite på ämnet, och hur det gick med uppkörning 5??? Det gick som vanligt åt helvete! Men jag är glad ändå, för jag har nog smittat vägverkets inspektör med svininfluensa, och det är en alldeles utmärkt hämnd tycker jag = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar