onsdag 2 september 2009

Den bästa dagen i mitt liv

Jag tyckte inte att fåret var så illa. Rätt söt till och med. Jag har haft ganska många bra dagar i mitt liv. Det är dock en som etsat sig fast lite, även fast det i och för sig bara var en kväll. Hur som helst, så var jag och R på Mallorca. Vi var på stranden och det skymde lite... tänk för sjutton inga syndiga tankar nu! I alla fall så kramade han mig, sa att han älskade mig och så åt vi glass (Ben & Jerrys Cookie Dough - rekommenderas starkt). Sedan låg vi och tittade på stjärnorna. Jag vet inte varför jag minns detta så väl, men så är det.



Resterande kvällar hängde vi på Viking bar eller något annat svenskhak. Drack en del drinkar förmodligen.

Nästa ämne: Den sämsta dagen i mitt liv (moahaha! oväntad!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar