onsdag 9 september 2009

Vad jag tycker om höstmodet..

Jag vet i alla fall en sak som jag har svårt för; de lårhöga stövlarna. Jag får allt för mycket porr-associationer. Dessutom lär de ju sitta som ålaskinn på en annan. Boots däremot! Det kan jag tänka mig. Och leggings, klänningar o.s.v. som nedanstående skribent beskriver fungerar ju alltid. Kavaj med 3/4-ärm tycker jag om också! MC- och skinnjackor däremot är inte riktigt min sak; skulle nog känna mig ganska obekväm i detta. Sen smycken, smycken, smycken. Stora halsband och ringar är tydligen grejen. Säkert kommer även jag inhandla detta för att sedan lägga det i en låda. Jag har en tendens att samla på mig fasligt mycket smycken. Fasligt mycket smycken som jag aldrig någonsin använder. Why? För att det är så roligt att köpa! Jag ska publicera en bild på mina smycken vid något tillfälle. Katastrof.

Nästa ämne: Den 3 oktober - festen som vi sent kommer att glömma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar