torsdag 24 september 2009

Listor

Tråkigt att höra att du kuggade, men du är ju i gott sällskap med mästerkuggaren själv, som om någon på jorden missat det nu äntligen fått körkort. Bättre lycka nästa gång!

Angående mitt horoskop så samlar jag inte på någonting. Jag älskar däremot att slänga saker, vilket tyvärr inte är fallet med M. Man skulle snarare kunna tro att han är kräfta.

Jaha och så kom vi då till listor. Känns som ganska svårt ämne. Antar att vi alla gör listor lite då och då i våra liv. Speciellt gjorde man ju detta i högstadiet över bästa filmer o låtar och sånt. Tycker absolut det är något man ska börja med igen så här kommer en lista över....

Saker jag borde göra men inte gör:

1. Söka jobb/skriva personligt brev (ååååh vad kul)

2. Städa mer

3. Diska mer

4. Träna

5. Baka bullar till A

6. Skaffa mig en vettig hobby

7. Rengöra mitt akvarium

8 Köra, nu när jag får

9. Skaffa en plan B om jag inte får nått jobb

10. Ringe en avlägsen släkting och tacka för en korg jag fick på min födelsedag för 2 månader sedan.

Tian är den som tar emot mest.

Nästa ämne: Ja gör en lista du också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar