fredag 18 september 2009

Köpenhamnsresan

Förra lördagen, när jag precis återhämtat mig från den fruktade svininfluensan (återhämtat mig är väl liiite överdrivet men ändå) blev jag kidnappad. Min mamma kom på oväntad fika på förmiddagen. Strax efter detta ringde det på dörren och min hand blev fotad. Utanför dörren står S,R,H,J och JP och gratulerar mig till mina 30 år och ber mig packa en väska för en övernattning. Jaha tänkte jag. Nu ska vi till en stuga någonstans. Vet inte riktigt hur jag reagerade på detta eftersom jag blev rätt paff. Det var ganska oväntat... Mamma stack iväg med A och jag packade en väska med "campingkläder", men nähä vi skulle till köpenhamn. Detta berättade ingen, men när man köper biljetter till köpenhamn på knutpunkten blir det ju rätt ovious. Jaha och vad hittar man då på i köpenhamn? Ganska oväntat hamnade jag på Carlsbergs bryggeri. Det ingick två öl i inträdet. Jag rekomenderar inte fläderöl by the way. Efter detta åkte vi till hotellet och sedan ner på stan och åt och hade sen en jättemysig kväll. Dan efter åt vi världens största frukostbuffé innan vi tog oss tillbaka till helsingborg igen.

Tack så hemskt mycket alla inblandade. Fantastiskt att ni kunnat hålla det hemligt. Det var jätteskönt att komma iväg och jättekul att träffa er alla. Nu ser jaf fram emot den 3e.

Nästa ämne: Horoskop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar