söndag 20 september 2009

Horoskop

Jag är våg. En våg har svårt att bestämma sig för saker och ting vilket kan leda till problem då R också är våg. Alltså velas det hit och dit hela tiden. Om vad vi ska äta, vad vi ska göra, var vi ska åka, o.s.v. En våg är dessutom social och tycker om flärd, lyx och vackra ting. Jag kan skriva under på detta. Om jag hade haft råd. En rädsla för ensamhet liksom ovilja mot kroppsarbete är övriga saker som stämmer mycket bra. Jag slipper gärna undan om det går. En våg blir också lätt rastlös i vardagen. R lär känna igen detta.

L är en kräfta. En kräfta är varsam, försiktig och familjekär. Det sistnämna torde stämma in då hon begav sig hemåt, men försiktig? Njae. Tydligen har de också ofta ett samlarintresse. Om man endast ska se till detta borde jag vara kräfta då jag samlat/samlar på hockeybilder, stenkulor, affischer, LP-skivor, japaner, facitgubbar. Samlar du på något, L? Kräftor söker sig dessutom gärna till vårdande yrken, eller till något kreativt. Satsa på teatern eller sången, säger jag.

Och jag kuggade på uppkörning nr. 1.

Nästa ämne: Listor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar