söndag 8 augusti 2010

Den värsta present jag någonsin har fått...

Oj hur ska man skriva om detta ämne utan att någon tar illa upp??Man vet ju inte vem som läser, och vem som har kontakt med vem. Jag kan dessutom inte komma på någon så där riktigt dålig present.... fööörruuuttooomm..... mitt får. Ett ungefär 50 cm stort får i porslin eller nåt. Tror att man ska ha det i trädgården. Fick detta i samband med ett jobbavslut och hoppas verkligen att detta blogginlägg inte når fram till någon berörd. Det var ju väldigt snällt att jag fick något, men jag fick inte ens höra någon tanke bakom. Jag menar, detta kan man ju tolka i det oändliga, och det har jag också gjort... I förebyggande syfte ber jag om ursäkt för detta oförskämda inlägg som får mig att framstå som mycket otacksam.
Det hade ju varit lättare för typ J att svara på detta, då hans sämsta presenter ligger mycket närmre i tiden...

Nästa ämne: Trav

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar