tisdag 24 augusti 2010

Det politiskt inkorrekta

Anledningen till att detta inlägg har dröjt är inte att jag har varit för lat för att skriva det utan att jag har upptäckt hur jäkla politiskt korrekt jag är. Eftersom jag inte tycker om att vara det har jag under flera dagar dammsugit mina åsikter för att hitta något inkorrekt. Det jag har kommit fram till är att jag är helt jäkla hjärntvättad. Jag tycker precis som man ska i alla frågor och funderar nu på att anmäla mig till någon kurs i hur man får bort hjärntvätt. Jag kan gå där med andra sektmedlemmar och lära mig tänka själv igen... Jag tycker däremot att det är lite uppfriskande med politisk inkorrekthet. Jag menar vad skulle annars demokratin fylla för syfte om alla tyckte likadant (alltså som jag gör). Nä detta stör mig oerhört mycket. Måste få nån form av terapi...

Nästa ämne: Vallåkraträffen, det lilla som märktes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar