måndag 9 augusti 2010

Trav

Hmm, jag kan inte särskilt mycket om trav ska jag väl ärligt säga. Men jag hört att man super på trav, något som för mig var okänt innan. Ett trick är tydligen att man gömmer små spritflaskor i sina medhavda smörgåsar, man trycker väl ner dem på något sätt där i. Det jag undrar nu är varför man lägger så mycket engagemang på att smuggla in en liten spritflaska - kan man inte bara punga ut en 50 spänn och köpa något där inne istället? Bara tänk den totala skammen när travpersonalen upptäcker den där spritflaskan i din kladdiga jädra smörgås. Nej tack. Fast det kanske är sporten i sig, vad vet jag?

Övriga saker jag kan om trav: Stig H Johansson, Åke Svanstedt, Axvall, Elitloppet, Jägersro, hästar och spel. Men fråga mig inget om något utav detta.

Nästa ämne: Hur vi ska kunna leva på bloggen - en ny strategi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar