onsdag 11 augusti 2010

Fler förslag på hur vi ska kunna leva på bloggen

Det var inga dumma förslag måste jag säga, så jag anammar allt på en gång. IKEA, Ica, H&M - bra. Snart är det barn på väg igen, ett syskon till A minsann. Jag läser en bok av Paolo Coehlo. SEX SEX SEX. Jag har sett Sex and the city 2 idag, förutom R var det en till man i salongen. Fler vänner sökes, och deras uppgift är att uppskatta och promota vår blogg, HELA TIDEN. Ska vi skriva en bok, göra musik, spela in filmer? Eftersom inte vi är länkade från Aftonbladet, länkar jag dit istället här.

Och till sist, lite fler förslag om hur vi ska kunna leva på vår blogg:

- Mer bilder och filmer

- Bygga upp en spänning kring att vi är anonyma i bloggen, och då och då hinta om ett eventuellt framtida avslöjande

- Skapa en fansida på Facebook (problem med ovan nämnda avslöjande dock)

- Skriva oerhört provocerande inlägg som inte på något sätt är politiskt korrekta

- Hänga ut allt smaskigt skvaller som vi hör

- Skriva konstiga kommentarer på andras bloggar för att dra uppmärksamheten åt vårt håll

- Läsa denna sida mycket noga

Nästa ämne:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar