onsdag 28 juli 2010

J:s 30-årsfest

Jodå, nu har J blivit gammal han också. Festen ja, vad gjorde vi egentligen... J öppnade paket (vilket förevigades av M på fejjan). L gjorde en typ av svan vari ett meddelande befann sig; att J ska boka upp helgen 21-22/8 för... jadu, eftersom han inte själv vet kommer det naturligtvis inte avslöjas här heller. Om han nu läser. Vi åt massa mat som brukligt är på våra sammankomster; piroger och paj. Egentligen drack vi nog mest öl efter det? Oturligt nog missade jag att vara framme med kameran när J störtade in i sin neongröna mankini a la Borat. Fast som sagt så störtade han in, ca. en sekund. Ingen iPhone-kamera i världen klarar av något sådant (eller?).
Hur som helst, en lyckad kväll, synd bara på J.G och B.J som saknades. Sedan mår i alla fall jag ganska gott över att veta att J kommer att cykla Vätterrundan nästa år. Särskilt gott mår jag över att jag och R naturligtvis kommer att stå glatt hejande längs med vägen.

Nästa ämne: Den värsta presenten jag någonsin fått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar