torsdag 22 juli 2010

Den tropiska hettan!

Till skillnad från S har jag inte hört en enda vädertant prata om den tropiska hettan. Men det är ju en hetta som uppskattas av några men inte alla. När man sitter instängd på ett kontor (och ska göra det i två veckor till...) känns ju hettan närmast outhärdig. Man kan inte gå och bada och inte sitta i en solstol med fötterna i kallbad och fläkt på. Eftersom jag för tillfället är lite gravid blir det ju lite jobbigt iom att kroppens egen temperatur stiger två grader. Om man nu råkar vara ledig istället finns ju skuggan och lite isiga drinkar att ta till. Shit kom på idag att jag aldrig har köpt en drink... Ja kanske nån redbull - vodka, men aldrig någon riktig drink. Tror jag ev är för snål. Men en sån där frusen mangodrink eller nåt. Ja nu kan jag ju inte göra det, men ev blir det drinkpremiär nästa sommar. Alla läsare är välkomna att delta! (ja det blir ju ingen stor fest då precis... får nog bjuda någon mer än Je)Ja du S nu måste vi ju snart få lite betalt för bloggen när du tom länkat till vinstdrivande företag. Kanske om vi nämner Ebbas fik i varje blogginlägg.. Borde ju vara många som söker på det nu på sommaren, så vi kanske kan bli välbesökta!!
Inlägget hanlade ju liiite om den tropiska hettan iaf.

Nästa ämne: Jo´s partaj (Ja S du får ledigt tills dess!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar