torsdag 3 december 2009

Ullareds-Morgan

..är ju absolut värd ett eget inlägg.

Först tänker jag klargöra att jag inte tänker skriva något ofördelaktigt om Morgan. Dels skriver aftonbladet att de medverkande får psykiska men av femmans vinklade reportage och dels säger Marcus Birro att elaka saker om andra människor är bara vad otäcka bloggare skriver bakom sina anonyma och kladdiga tangentbord. Eftersom detta är en finlirs blogg så håller vi oss sakliga och hänger inte ut några människor. Oj vad ska jag skriva då?? Jag tycker att Morgan är en skön snubbe (vi vet alla vad fd klasskompis M hade sagt om honom) som verkar ha hittat sitt kall i livet. Det är inget fel i att tycka om sitt jobb och göra reklam för det. Vidare har han en fin bil och spelar faktiskt inte bilbingo varje vecka. Även om många gör sig lustiga över honom så tycker jag att han verkar vara mest som alla andra eller iaf som några andra. Gör sitt jobb, går ut och festar och grillar varje dag hela sommaren. Han har vänner och hade han bara haft ett förhållande så hade han inte märkt ut sig ett dugg.
Oj vad jag är politiskt korrekt.

Nästa ämne: Adventsbelysning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar