lördag 5 december 2009

Madelene och Jonas

Oj! Jag känner inte att jag vet någonting. Antingen har jag missat något eller så har det inte hänt nåt. Näväl. Madelene och Jonas ska ju nu också gifta sig eftersom småsyrror alltid härmar oss tuffa äldre syrror (Detta skriver jag mest eftersom min syster äntligen har hittat vår blogg). Nä så är det kanske inte. Snarare får hon väl nu äntligen chansen eftersom Viktoria måste gifta sig först. I vilket fall hamnar ju deras bröllop lite i skymundan och det är ju kanske lite sorgligt (eller skönt) för de inblandade. Ååååh jag lovar att det hänt något som jag missat..måste googla....nä det hade det inte...tur för då hade jag ju varit tvungen att skriva om hela inlägget och det hade jag ju inte orkat.
Vissa spekulerar i att Madelene har jagat efter sin syster med skärbrännare och tvingat henne att gifta sig eftersom hon själv ville gifta sig. Kungahuset är verkligen en sund institution. Men eftersom vi inte snackar skit om offentliga människor (finlirsblogg ni vet..) så struntar jag i om detta är sant eller bara halvsant.

Nästa ämne: Skvaller och skitsnack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar