tisdag 9 november 2010

Halloween och pumpor

Jo jag tänkte att om jag fick skriva en lista så ville du nog också göra det... Kändes lite orättvist annars.
Du och R är välkomna hit när ni vill!! Och om ni skulle få för er att stanna i storstan så planerar vi för en Stockholmssemester i sommar!

Halloween ja! Jag gjorde ju en väldigt fin pumpa ihop med A. Tror jag fick jättemånga duktig mamma poäng där! Tyvärr är det filmat och A råkade få tag i kniven, så poängen reducerades något. Sedan satte vi ut pumpan och väntade på att några små barn skulle dyka upp. Istället dök ett gäng glada och överförfriskade tonåringar upp och vi hade tyvärr glömt att köpa godis. Men men, ni vet i lakritskonfekt finns det ju rena lakritsbitar. Dessa äter inte jag och eftersom jag är beroende av lakritskonfekt så lyckades vi få ihop lite godis till slut och de gick. Det blev ju lite dåligt partajande i år eftersom M är så liten. Får kompensera ett annat år. Annars är ju halloweenfester jättekul. Roligt att klä ut sig och tvinga folk som inte tycker om att klä ut sig att klä ut sig. Dricka grön bål (för övrigt det enda som kan få mig att bli bakis) och äta gummiormar. Speciellt roligt är det att spraya håret med den svarta färgen som gör håret helt torrt och inte särskilt svart alls.

Nästa ämne: Saker man kan göra i November

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar