söndag 31 oktober 2010

10 saker jag hellre skulle vilja göra just nu

Åh, det här var ett passande ämne för mig då jag tenderar att i regel alltid vilja göra något annat än det jag faktiskt gör. Och i listform dessutom, jag gillar ju listor av alla de slag! Så, here we go...

1. Sitta i en solstol i ett varmt land med en kall öl
2. Alternativt sitta på en bar i en storstad (tänk London eller New York) och dricka drinkar
2. Läsa "Strindbergs stjärna" istället för att tentaplugga
3. Shoppa väskor och kläder i mängder
4. Skriva en bok (som i sin tur leder till att jag blir miljonär och kan leva gott resten av livet)
5. Inreda mitt hus i skärgården (ja, om jag hade något)
6. Vara helt klar över vad man ska göra med sitt liv (helt orealistiskt i och för sig)
7. Umgås med L, M, A och lilla M över en kaffe i H.
8. Sova
9. Bli överröst med presenter
10. Få ett kreativt jobb av något slag

Nästa ämne: Halloween och pumpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar