fredag 22 oktober 2010

Tandläkaren

L är tillbaka!! Ordningen är återställd!

Tandläkaren ja, det var i och för sig en stund sedan jag var där. Hur som helst tycker jag inte att det är så farligt att gå dit. Jag brukar inte ha hål, utan mest tandsten (som för övrigt är vanligt när dricksvattnet är fluorrikt, so i´ve heard). En gång hade jag ett hål. Folk brukar klaga på sprutorna, men då jag kan tycka att det är lite kul med sprutor så var det inga problem. Jag hade nog blivit en bra knarkare, även om jag nu inte har några direkta planer på detta.
Det enda som är lite obehagligt med tandläkare är nog den karakteristiska doften av tandläkarmottagning och när de tar röntgenbilder och man får ligga med en vass flärp i munnen. Och när de sedan sitter och säger C-5, B-1, D-9 ... what?! Har jag hål? Tandlossning? Cancer?!

Nästa ämne: Kungarna av Tylösand (och då menar jag inte oss, även om vi i och för sig borde kallas detta. Näe, jag menar stollarna på Kanal 5).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar