söndag 14 november 2010

Den ofrivillige monarken och andra rykten om knugen

Jag säger som kungen själv: Jag har inte hunnit läsa boken. Däremot tänker jag läsa den. Detta hindrar dock inte mig (till skillnad från kungen) att ha åsikter om densamma.Jag tycker det är lite taskigt att skriva en bok om en person som inte har valt arbete själv, som inte får välja frisyr själv, inte kläder själv och som är ihop med den stelaste personen i hela landet. Men det sägs ju att boken till stora delar är en snyftis. Kungen gör väl bara samma saker som alla andra rikingar.
Vänstrar och går på strippklubb. Man gör väl som andra i sin omgivning. Jag tex. ser numera bara tecknad film eftersom de i min omgivning gör det!

Nästa ämne: Samma! (kanske har S något mer matnyttigt att komma med i ämnet!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar