måndag 22 november 2010

Vem kan slå Filip och Fredrik? Uppgjort på förhand?

Jag har ju då inte Kanal 5 för tillfället, vilket i sig är katatrofalt (särskilt som det blir så krångligt att följa Desperate Housewives) - men naturligtvis har jag tittat på Filip och Fredrik och huruvida någon kan slå dem tidigare säsonger. Jag har aldrig funderat på om det är uppgjort eller inte, men nu när du säger det.. Jo, det är nog uppgjort. Okej, vad gäller allmänbildningen. Den har jag förstått är jäkligt skarp, särskilt hos Filip. Men de fysiska momenten? De två? Nä. Kanal 5 vill väl inte betala massa pengar till någon, så det skulle ju inte gå för sig att alla gick och vann titt som tätt. Nåja. Kanske har jag fel.

Nästa ämne: Så mycket bättre, fortsätter i TV-programsspåret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar